Βρήκατε το βιογραφικό template που σας ταιριάζει, προσθέσατε όλες τις πληροφορίες, και τώρα ετοιμάζεστε να κάνετε αποστολή σε κάποιους εργοδότες που έχουν αναρτήσει σχετικές αγγελίες. Σε τι μορφή πρέπει να το στείλετε; PDF, docx, ή κάτι άλλο;
Αρχικά, δώστε μεγάλη προσοχή αν αναφέρει κάτι συγκεκριμένο η αγγελιά στην οποία θα απαντήσετε. Υπάρχουν εργοδότες που ζητούν συγκεκριμένες μορφές αρχείων. Εάν δεν υπάρχει κάποια τέτοια διευκρίνιση, τότε το προτιμότερο είναι να μετατρέψετε το αρχείο σας σε pdf και να το αποστείλετε με αυτή τη μορφή.
Γιατί PDF;
H PDF μορφή αρχείου, είναι ιδανική γιατί μπορεί να ανοίξει τόσο από Mac όσο και από Windows. Διασφαλίζει επίσης ότι δε θα “σπάσει” η εμφάνιση του βιογραφικού, και θα μείνει ακριβώς όπως την έχετε διαμορφώσει.
Αντίθετα, ένα αρχείο .doc ή .docx, μπορεί να μην ανοίξει σωστά σε έναν Mac υπολογιστή για παράδειγμα, ή μπορεί να ανοίξει και να μην είναι “όλα στη θέση τους”, αν η έκδοση Word είναι διαφορετική.
Η περίπτωση που θα πρέπει να σκεφτείτε σοβαρά το Word, είναι αν υποβάλλετε για θέση στο εξωτερικό και πιστεύετε ότι ο εργοδότης χρησιμοποιεί ATS – δηλαδή λογισμικό που κάνει αυτόματο “σκανάρισμα” του βιογραφικού για λέξεις-κλειδιά. Ενώ πολλά ATS κάνουν scan και PDF αρχεία, είναι πιο ασφαλές να υποβάλλετε το βιογραφικό σας σε Word (.doc, .docx) γιατί είναι πιο φιλικό σε αυτά τα λογισμικά.
Πώς κάνω αποθήκευση Word ως PDF;
Το Word δίνει εύκολα αυτή την επιλογή. Όταν είστε μέσα στο βιογραφικό σας, στο περιβάλλον Word, πηγαίνετε πάνω αριστερά που λέει “Αρχείο” και επιλέγετε “Αποθήκευση ως”. Τότε, θα σας εμφανιστεί αυτό το παράθυρο.

Στις επιλογές που θα εμφανιστούν, επιλέξτε PDF και δώστε ένα όνομα στο αρχείο σας. Προσοχή! Μην βάλετε κάτι ασυνάρτητο όπως cvneo2022, αλλά το όνομα σας: NikosStavrouCV